22.8.11

JOKASTUDIO OPENT HAAR DEUREN !



WORKSHOP
  • In kleine groepjes van maximum zes personen kan je bij ons leren naaien en stikken. Samen met andere creatieve breinen de handen in mekaar slaan kan wonderen verrichten ! Je eigen creativiteit ontwikkelen en naar huis gaan met een uniek werkstuk, het kan in lessenreeksen van vier namiddagen of vier avonden.
  • Jokastudio opent haar deuren op maandagnamiddag 3 oktober 2011 met een inspirerende workshop voor beginners !
  • Je vervolledigen kan op één van onze vervolgcursussen vanaf  7 november 2011.
OPEN ATELIER
  • Je kan al naaien maar wil graag bij Jokastudio ter plaatse een naaimachine huren, en liever met gelijkgestemde zielen in dezelfde ruimte werken. Zien werken stimuleert en oefening baart kunst !
MEETING SPACE
  • Vanaf september 2011 is Jokastudio ook beschikbaar voor wie een meeting wil organiseren in een creatieve en leuke ruimte op het Antwerpse Zuid ! Dit kan al vanaf een halve dag.
WEBSHOP
  • Voor al wie thuis zelf creatief aan de slag wil of iemand wil aansteken met zijn enthousiasme... heeft Jokastudio een mooie selectie gemaakt van DO-IT-YOURSELF pakketjes, die vanaf september 2011 online te koop worden aangeboden!

7 opmerkingen:

  1. super initiatief van 2 straffe madammen! Way to go, I'm proud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben er allemaal naar uit gekeken, en eindelijk is het er!
    Mooie pagina, leuke afgewerkte ruimte en de perfecte plek om op een amusante manier bij te leren!
    Ik schrijf me alvast in voor de eerste module en zodra ik mijn lessenrooster weet voor het aankomende schooljaar, zal ik laten weten welke modules ik nog verder kan doen.
    Ik kijk er alvast naar uit!
    Groetjes,
    Margaux

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de flyers zijn prachtig EN informatief !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We vinden het ook een super pagina, super concept van superondernemende mensen.
    Peppe and Rita

    BeantwoordenVerwijderen